Pakalpojuma saņemšanas kārtība
1. solis
2. solis
3. solis
4. solis
Jāiestājas klientu uzņemšanas rindā:
Jānosauc plānotā klienta vārds, uzvārds, vecums, īss funkcionālā un veselības stāvokļa raksturojums.
Jāreģistrē kontaktinformācija par klienta ievietotāju, līgumslēdzēju - vārds, uzvārds, tālruņa numurs.
Rindā var iestāties zvanot:
Sandija Vītola - 25662749.
Gaidot rindu jāsagatavo nepieciešamie dokumenti:
- pase;
- invaliditāti
apliecinošs dokuments (ja ir);
- VSAA izziņas
par pensiju vai pabalstu apmēru;
- izziņa par
deklarēto dzīvesvietu ar atzīmi par papildus deklarēto dzīvesvietu SAC "Tērvete";
- medicīniskā
izziņa no ģimenes ārsta (u27 forma);
- sociālā
dienesta lēmums par apmaksas kārtību vai piederīgo iesniegums;
- personas vajadzību pēc sociālajiem pakalpojumiem novērtēšanas karte (ja ievieto sociālais dienests).
Klienta uzņemšana:
Ar pakalpojuma pieteicēju pēc norādītās kontaktinformācijas sazināsies un vienosies par uzņemšanas datumu.
Ievietojot klientu svarīgi:
- noslēgt līgumu (nepieciešama klienta un līgumslēdzēja pases);
- saņemt rekvizītus maksājumu veikšanai;
- sniegt informāciju par veselības stāvokli medicīnas personālam;
- sniegt aprūpes informāciju aprūpes personālam;
- saņemt kontaktinformāciju par iespējām sazināties ar piesaistītajiem speciālistiem.
- veselības stāvokļa pārbaude;
- pedikulozes kontrole;
- mantu un līdzekļu uzskaite;
- veļas un apģērba marķēšana.
Aprūpes procesa norise:
Klientiem dzīvošana un aprūpe tiek piemērota atbilstoši funkcionālajam un veselības stāvoklim divvietīgās vai trīsvietīgās istabiņās.
Visu diennakti ir pieejami šādi speciālisti:
- aprūpētāja;
- medicīnas māsa.
Darba dienās no pirmdienas līdz cetrutdienai no 8.00 līdz 17.00, piekdienās no 8.00 līdz 14.30 ir pieejami šādi speciālisti:
- aprūpētāji;
- sociālie aprūpētāji;
- sociālais rehabilitētājs;
- sociālie darbinieki;
- medmāsas;
- vecākā medicīnas māsa;
- saimniecības māsa;
- ģimenes ārsts (otrdienās);
- brīvā laika organizētājs;
- māsu palīgs.
Informācija par saziņu pieejama sadaļā kontakti.
Kur var vērsties pēc palīdzības?
Personām, kurām nepieciešams pakalpojums, palīdzību var sniegt deklarētās dzīvesvietas sociālais dienests.
- Ja pati persona nespēj lūgt palīdzību, to var darīt cita persona rakstot iesniegumu sociālajā dienestā;
- Sociālais dienests izskatīs iespējas palīdzēt un sniegs atbildi.
Klientu apmeklējuma laiks
Katru dienu no plkst. 10:00 līdz 19:00, vienu dienu iepriekš pierakstoties pie iestādes dežuranta pa tālr. 63726008
Lūdzam nepiedāvāt dāvanas vai naudu neviena līmeņa speciālistiem, tas mūs aizvaino...
Ja vēlaties mūs atbalstīt mums ir ziedojumu konts.